.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نحوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در مازندران اعلام شد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران نحوه راهپیمایی در شهرهای دارای وضعیت آبی، زرد و نارنجی را به صورت پیاده روی اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام کرد که مراسم گرامی‌داشت یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال در شهرهای با وضعیّت قرمز کرونایی استان فقط به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود و این مراسم در شهرهای با وضعیّت آبی، زرد و نارنجی نیز به صورت پیاده و راهپیمایی پیاده روی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از آحاد شهروندان مازندرانی، علما و روحانیون، خانواده بزرگ ایثارگران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی استان دعوت کرد تا با شرکت در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان جشن ملی همه توان خود را به کار گیرند تا بار دیگر دوستان نظام جمهوری اسلامی را خرسند و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را مأیوس و ناامید کنند.

طبق برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن که از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه شروع می‌شود به همه فرمانداری‌های هر شهرستان اعلام شده است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ساری مرکز استان مازندران نیز ساعت ۱۰ صبح از میدان شهید قاسمی شروع می‌شود و تا میدان شهدا در محل مصلی ادامه دارد. سخنران این مراسم هم حجت الاسلام غلامحسین تسخیری مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه اعلام شده است.

طبق اعلام رسمی وزارت بهداشت و درمان در حال حاضر ۱۴ شهرستان از ۲۲ شهرستان مازندران شامل نکا، رامسر، آمل، جویبار و سوادکوه، گلوگاه، بهشهر، محمودآباد، نوشهر، فریدونکنار، چالوس، کلاردشت، عباس آباد و تنکابن در و ضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

همچنین رنگ کرونایی شهرستان‌های بابل، بابلسر، ساری، قائمشهر و نور نیز کماکان نارنجی است و شهرستان‌های سوادکوه شمالی، سیمرغ و میاندرود هم در وضعیت زرد قرار دارند./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.